Shop by Section

New @ Blog

by e mums dad shop (Monday, 19th September 2011)
0 comments
by e mums dad shop (Wednesday, 17th August 2011)
0 comments

View All Posts

Share to Social Network

Subscribe

Subscribers (7)

NOORI FISYAH SARAHhpfx1704fniejjjijiemr.tinycwynirephantom

Find Us on Social Network

Our Facebook

Payments Accepted

FPX local banks

Older Item Catalog  >  Anak-anak Seronok Belajar  »  PAKEJ ANAK MEMBACA QURAN BESTARI AL-FURQAN - JIMAT DAN BERKESAN! (FREE POSTAGE) Newer Item
  • PAKEJ ANAK MEMBACA QURAN BESTARI AL-FURQAN - JIMAT DAN BERKESAN! (FREE POSTAGE)
  • 40197_1.jpg
  • 40197_2.jpg
  • 40197_3.jpg
  • 40197_4.jpg
PAKEJ ANAK MEMBACA QURAN BESTARI AL-FURQAN - JIMAT DAN BERKESAN! (FREE POSTAGE)
RM0.00  MYR
RM95.00  MYR

Ask Seller


ITEM DESCRIPTION

Pakej Bestari ini mengandungi 8 produk: 

1.Set Siri Cepat Membaca Al-Quran Al-Furqan
-set ini terdiri daripada 1 VCD Panduan mengajar untuk ibubapa dan guru serta 4 buah buku untuk ibubapa mengajar anak-anak.
-pastikan ibubapa menoton dulu VCD panduan mengajar untuk lebih mudah mengajar anak-anak kemudian barulah dimulai dengan Buku 1, teruskan dengan buku 2, 3, 4 setelah tamat Buku 1

2.Buku Mewarna & VCD Lagu-Lagu Al-Furqan
-Pasangkan VCD Al-Furqan dulu untuk anak-anak anda. Anak-anak akan belajar mengenal bunyi-bunyi huruf sambil menyanyi
-manakala Buku mewarna boleh digunakan sebagai salah satu aktiviti bersama anak-anak

3.Kad Imbas Al-Furqan
-kad yg membantu anak-anak anda lebih faham dan ingat pelajaran yg ada dalam set buku alfurqan.Huruf yg besar pada akd imbasan ini membantu anak lebih mudah dan faham set buku yg mereka gunakan

3.Buku Aktiviti Al-Furqan 1 & 2
Buku ini adalah bahan sokongan semasa anda mengajar anak anak menggunakan set alfurqan, ada latihan untuk mengukuhkan lagi kefahaman anak-anak

4.Muqaddam Bertajwid Al-Furqan
-setelah anak anda habis Buku 4 dalam set alfurqan, anda boleh mula mengajar anak anda Muqaddam untuk memastikan bacaannya lancar

5.Tajwid Al-Furqan
-sambil-sambil ajar anak muqaddam, anak-anak anda juga boleh belajar tajwid menggunakan buku ini

7.Poster Makhraj Huruf
-membantu anak anak menyebut huruf mengikut makhraj yang betul.poster yg sangat berguna untuk anda dan juga anak-anak anda

8.Panduan Amali Solat
-bila anak dah pandai mengaji, mesti ajar anak solat.Buku amali ini adalah panduan yg berguna untuk ajar anak-anak anda solat

Insyaallah mudah-mudahan Ramdhan kali ini, anak-anak kita cepat pandai mengaji dan istiqomah mengerjakan solat


--------------------------------


APA KATA MEREKA YANG TELAH BERJAYA GUNA PRODUK INI??

"Saya dah pun terima set al-Furqan dan dah mula ajar anak saya mengaji (umo 2 tahun). Alhamdulillah dia memang minat sangat sampaikan asik dok usung buku 1 dan kupiah dia ke sana ke mari dan mintak saya atau ayahnya ajarkan dia mengaji, alhamdulillah... Cuma yang kelakar tu, masa mula-mula ajar tu, saya ikut sebutan dalam buku tu (huruf ba) tapi dia p bantai baca Yaasin pulak sebab selama ni dia dok dengar saya mengaji macam tu. Tapi adik dia yang umo 11 bulan pulak yang pandai ikut. ~Puan Afrohah - Cheras, Selangor~

"asalamualaikum...., alhamdulilah...jas dah terima set furqan tu....balik je dari keje...terus tunjuk kat anak dara jas (5thn)...jas ajar muka surat 1-4 je....pas tu jas kata ok...simpan dulu esok lak... dia kata x mau...kakak nak baca lagi.....jas kata kakak baca ler dulu...mama nak rebus botol susu jap.....

dari dapur jas dok dengar dia baca......lancarnya.... pas tu jas pi le jenguk...dan suruh dia ulang balik...... dia baca dari muka surat 1-20.....dengan lancar sekali.......x payah jas tegur bacaan dia tu.......

allah je yg tahu...hati jas masa tu......dan anak jas tgur...nape mama mcm org nak nanggis je...... jas happy sgt2 dengan kemampuan anak jas tu.......ALHAMDULILAH...." ~Puan Jasliza - Sg. Petani, Kedah~

"Saje nak bagi tau.. anak saya sejak guna set Al-Furqan tu dia dah boleh baca dalam tulisan jawi.. Minggu lepas cikgu sekolah dia bagi tau saya .. terkejut le jugak..sebab kat rumah takde pun buku jawi.. rupanye dia belajar dari buku Al-Furqan.. baca Muqaddam pun dah pandai.. walau pun sebenarnya dia tak sampai lagi ke tahap baca Muqaddam.. Alhamdulillahhh.." ~Puan Zarina - Kajang, Selangor~

ITEM REVIEWS :

Have a review for this item? Post your review below:


RELATED ITEMS

About    Catalog    Blog    Contact    Payment    Delivery    Return Policy    Buying    Selling    Widgets   

to top